Product was successfully added to your shopping cart.

Klantenservice

Hoe kunnen wij u helpen?

999 Games besteedt veel tijd en zorg aan het ontwikkelen en produceren van haar spellen en spelregels. Soms zal het helaas voorkomen dat een product niet aan de kwaliteitseisen voldoet, dat u een onderdeel kwijt raakt of u een vraag heeft over een spelregel. Op deze pagina kunt u met uw vragen terecht.

Veel gestelde vragen

Ik heb een vraag over een spel?
Kijk op de pagina van het betreffende spel om te kijken of uw vraag al eerder is gesteld. U kunt in de zoekbalk de naam van het spel opgeven. Staat de vraag er niet tussen dan kunt u een e-mail sturen aan klantenservice@999games.nl

Ik kan een bepaald spel niet in de winkels vinden. Kan ik ook rechtstreeks bij jullie bestellen?
Wij leveren een klein deel van ons assortiment aan consumenten, dit assortiment kunt u vinden in onze webshop. Zit uw spel er niet bij dan raden wij u aan om contact op te nemen met de specialisten die ons volledige assortiment voeren. Deze kunt u vinden via "Waar te koop".

Waar komt jullie logo vandaan?
De naam 999 Games b.v. in combinatie met het logo is een samensmelting van twee delen. Het vroegere logo van ons bedrijf was een locomotief (met kolentender), namelijk Empire States Railways, model 999 (uit de VS.), omdat de directeur het destijds een bijzonder mooie locomotief vond. Later is het logo veranderd in de nar (dat was vroeger degene die spelletjes liet zien aan het hof van de koning) met de dobbelstenen en is de naam 999 Games gebleven. Die combinatie is het huidige logo geworden.

Ik heb een spel ontworpen. Kan ik een afspraak maken om deze aan jullie te laten zien, zodat jullie hem eventueel uit kunnen brengen?
U kunt uw spel aan ons presenteren op de Bring & Try stand op de Ducosim spellenbeurs in Amersfoort. Deze beurs vindt 4 keer per jaar plaats. Kijk opwww.ducosim.nl voor de data.

Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Klik hier en vul uw gegevens in. Vanaf nu zult u onze nieuwsbrief ontvangen.

Kan ik bij jullie recensie- of sponsorspellen aanvragen?
Klik hier voor de contactgegevens van Nederland en België.

Onderdelen bestellen

Als consument heeft u éénmaal recht op gratis vervanging van (van fabriekswege) ontbrekende of beschadigde onderdelen, mits u reageert binnen één maand na aankoop van een spel van 999 Games. Controleer daarom uw spel goed en geef duidelijk aan wat er ontbreekt. U dient altijd een recente kassabon van het aangeschafte spel te overleggen.

Bij reclamaties later dan één maand na aankoop, worden kosten in rekening gebracht. Uitzonderingen (zoals bijvoorbeeld als men een spel heeft gekregen dat al veel eerder is gekocht) zijn mogelijk; dit ter beoordeling van de klantenservicemedewerker(s).

Uiteraard is het ook mogelijk om gewoon onderdelen te bestellen als u bijvoorbeeld uw eigen scenario's wilt bouwen, of als u zelf onderdelen bent kwijtgeraakt of als deze door andere oorzaken zijn verloren gegaan.

De kosten voor onderdelen zijn afhankelijk van de grote en het gewicht van de onderdelen. Deze kosten zijn vanaf €0,50 per onderdeel, met een minimum van €1,-.

Stuur een mail naar klantenservice@999games.nl