Casper en de Spookschool

Spel info

5 +
2 - 4 speler(s)
+/- 15 minuten
29,7 x 29,7 x 7,2 cm
Geluk :
3
Geheugen :
4
Behendig :
5


Afbeeldingen

Het spel

Fantastisch spel voor kinderen vanaf 5 jaar. De verpakking stelt de spookschool voor, waarin alle plekjes liggen waar Casper tijdens het spookuur graag naartoe wil. De spelers proberen goed te onthouden waar die plekjes liggen, want hoe meer ze er weten, hoe meer knikkers ze krijgen. En daarmee mogen ze weer een spannend rolspel in de deksel van de doos spelen!

Het openen van de deuren is op zichzelf al een heel spektakel. Casper is namelijk magnetisch gemaakt en door hem boven een deur te bewegen, gaat deze als vanzelf open. Het spel bevordert dus zowel het geheugen als de fijne motoriek. Het grappige spelmechanisme zorgt ervoor dat ook ouders en grootouders met veel plezier meedoen.