Soms plaats je een bestelling, wordt deze thuis afgeleverd en denk je bij jezelf van "... nee, toch niet." Je bent van gedachten veranderd, had liever iets anders besteld of ziet wegens een andere reden af van de aankoop. Geen probleem! Producten die je bij ons hebt aangeschaft, kunnen binnen 14 dagen worden teruggestuurd. Je betaling wordt vervolgens teruggestort. Dit is iets waar je als klant recht op hebt en wordt ook wel de afkoelingsperiode of het herroepingsrecht genoemd.

Ben je ontevreden over je bestelling, dan kun je het pakket terugsturen naar het volgende adres:

999 Games B.V.
t.a.v. Retouren webshop
Wormerweg 2
1311 XB Almere

Zodra we het pakket binnen hebben gekregen, wordt dit binnen 14 dagen verwerkt. Het geld wordt teruggestort op het rekeningnummer dat is gebruikt om het product te bestellen. Als je hebt betaald door middel van Billink, vervalt op dat moment de betaalverplichting.

De regels

Voor het terugsturen van bestelde producten gelden echter wel een aantal regels:

  • De verzendkosten voor het terugsturen van de bestelling zijn voor eigen rekening.

  • De bestelling moet binnen 14 dagen na bezorging worden teruggestuurd.

  • Bij het terugsturen moet ALTIJD de retourbon bij het pakket aanwezig zijn. Deze bon zit standaard in de doos waarin jouw bestelling aan huis wordt geleverd. Stuur die dus mee terug!

  • De bestelling moet in de originele verpakking worden teruggestuurd. Het product mag dus niet geopend of beschadigd zijn.

Besteld via wederverkoper

Heb je besteld via een wederverkoper (zoals bol.com), volg dan de retourprocedure van de wederverkoper. Anders kan de terugzending niet goed worden verwerkt.

Problemen met de bestelling / verkeerd artikel ontvangen

Soms blijkt dat er iets mis is gegaan bij de bezorging van je bestelling. Je hebt dan bijvoorbeeld het verkeerde product ontvangen, of misschien wel een exemplaar teveel van het juiste artikel. Als er iets aan je bestelling niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice. Samen kijken we dan naar wat er mis is gegaan en wat we hier zo snel mogelijk aan kunnen doen. Onze klantenservice is te bereiken via www.999games.nl/klantenservice.

Missende / beschadigde onderdelen

Soms komt een bestelling binnen en is het precies waar je om gevraagd hebt. Maar dan blijkt dat er toch iets aan het product mankeert. Misschien ontbreekt er een onderdeel of is er iets beschadigd? Hartstikke vervelend natuurlijk! Ook wij willen dat je zo snel mogelijk plezier van je aanschaf hebt. In veel gevallen kunnen wij jou dan het snelst helpen via onze klantenservice. Binnen enkele dagen kunnen we er zo voor zorgen dat het missende of beschadigde onderdeel wordt vervangen. Onze klantenservice is te bereiken via www.999games.nl/klantenservice.

Artikel toegevoegd aan je winkelwagen